SO LITTLE TIME, SO MUCH TO DO.

Snart har jeg gjort alt jeg ikke rakk igår. Ble vekt klokka et idag og mamma hadde laget frokost til meg, deretter kjørte jeg mamma på jobb så jeg kunne ha bilen hennes

Var på bibloteket og skaffet noen bøker jeg må lese før en innlevering også kikket jeg litt rundt i byen og fyllte bensin, kjøpte en bok også en ny svart super flex (high) bukse fra Bikbok, elsker dem. 

Nå skal jeg snart stikke på trening også skal jeg hjem og lage masse smoothie. Kjøpte ny blender idag!! Jeg elsker frukt og grønnsaker og spiser nesten bare det.

Ha en fortsatt strålende kveld.

-Cristine

6 kommentarer
    1. Ingrid!: kjøpte den på elkjøp, kostet egentlig 999kr men siden den jeg ville kjøpe var utsolt og de fikk den ikke igjen før om lenge, så fikk jeg denne for kun 699!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg