Change in plans

Idag skulle jeg trene, dra på bibloteket og kanskje en tur innom senteret for å se om jeg fant noe på salg, men… 
Camilla ringer meg litt over sju og spørr om jeg ikke vil være med på varetelling hos plantasjen, jeg er helt i ørska og jeg tenker “hmm, penger!!” . Spretter opp og fikser meg så fort jeg kan. Jeg syntes varetellinga var morsomt og det er en super koselig gjeng som jobber der.  

Kommer hjem litt over fire, og mamma sier vi skal på middagsbesøk klokka seks. Dusjer, spiser litt mat og fikser meg. Var veldig koselig på besøk og selvfølgelig god mat 🙂

Frokost: Grønn smoothie & havregryn med melk, frø og tørka bringebær ! 


Litt kveldsmat må til, ble en enkel kyllingsalat. 

Nå skal jeg inn på Iherb.com og kjøpe litt mat, haha. Ha en flott kveld 

-Cristine 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg