2014, What so ever?

Vi feirer et nytt år i håp om at det skal bli et bedre år. Noen av oss setter oss ned å skriver nyttårs-forsetter , i 2014 skal jeg trene mere, spise sunnere, bli mere sosial osv. Jeg gjør selv dette, men kan ikke huske å noen gang ha gjennomført det jeg skrev haha.

Jeg gikk inn i 2014 som sjåfør for vennene mine som drakk, noe jeg angrer en smule på. Mobilen min ringte hele tiden, og jeg var ferdig med å kjøre klokka 7 på morran. Det gikk greit, men hadde hatt det bedre hvis jeg feiret sammen med vennene mine.. Gjort er gjort og det er et nytt år. GODT NYTT ÅR !

Resten av kvelden skal jeg bare slappe av i senga se på Gossip Girl, lese magaziner og drikke masse smoothie. Ja, hele den bollen er smoothie altså masse frukt blandet med vann i blender også adda jeg bannan biter, kokos flak og annanas, NAM.

Ha en super kveld videre
-Cristine

4 kommentarer
    1. Endelig blogger du igjen <3
      Skulle ønske du hadde feira med oss jeg, men du tjente vel godt på å være sjåfør? 🙂

    2. Anonym: Jeg tjente masse, noe jeg er glad for. men personen som betyr mest for meg, ble irritert for at vi ikke fikk være sammen denne kvelden slik hun hadde ønsket vi skulle, og alt ble bare ikke sånn jeg hadde håpet :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg