TOM OG TRIST

Har dere noen gang hatt den følelsen av å være tom, ikke tenke stort og bare ikke ville noe? med andre ord, du veit ikke hva du vil. Du tenker du kanskje burde bli med på noe gøy med venner, men så angrer du siden du helst vil bare ligge i senga og ikke gjøre noen ting, bare slappe av å ikke tenke. 
Slik har jeg det nå, jeg vil bare slappa av og sove. Det er så mye som skjer rundt meg med venner, skole, lappen (Ingen dato er satt på når jeg skal prøve) og trening at jeg blir sliten. Venner og skole gjør meg trist mens trening gir meg energi. Jeg må klare skolen, få bra nok karakterer og min beste venn bor nå i Singapore. Det å ta lappen gleder jeg meg til, men på en annen side ikke.. Jeg er så redd for å ikke klare det og jeg tenker at folk regner med at jeg skal klare det. Jeg vil klare det, men godt mulig jeg ikke klarer. Jeg veit ikke, orker ikke å tenke på det nå. 


Dette er Oda, min aller aller beste<3 Hun er nok grunnen til at jeg føler meg så tom og bare vil slappe av, savner henner så forferdelig mye. 

Savner du noen? 

-Cristine

13 kommentarer
    1. Hei, du! Kjempefin blogg du har, du får stå på videre med det flotte arbeidet med bloggen din, har du sett resultatene på hvor flotte bildene dine blir? Meen forresten. Jeg har nettopp publisert et innlegg på bloggen min om hodepynten min .. og kunne trenge litt hjelp! For hva synes DU om den? Er den stilig eller rar? Kan du sende en kommentar på bloggen min og si hva du mener?

    2. hei,hei:-)Av og til må man bare ta vare på seg selv,og gjøre det som er beste for deg:-)i dag er du tom…og kan samle energi,slappe av,se tv,lese en god bok,høre en fin sang eller noe annet som får deg i godt humør,og er oppmuntrende for deg:-)Det er slik vi mennesker må gjøre av og til:-)I morgen er en ny dag,og da er du klar til å ta fatt på den dagens gjøremåler:-)Det handler om å hente styrken inne i deg selv!Og det å si ja til seg selv,og nei til andre,er ikke feil,det handler om å ta vare på seg selv:-)kom gjerne innom og hils på meg:-)ha en fin kveld:-)

    3. Forstår godt kva du meiner.. Er sånne perioder ein må igjennom, men det kommer seg igjen : ) Plutselig så er ein tilbake med energi, humør og pågangsmot!

    4. Når man føler seg sånn, så er det aller viktigst å vite at det er LOV å føle seg sånn. Ikke mål deg opp mot forventningene som du inbiller deg at andre har til deg, fordi det eneste de som er glad i deg egentlig vil, er at du skal ha det bra! Det er dessuten viktig at DU ikke har for høye forventninger til deg selv, urealistiske forventtninger, for det kommer til å tappe deg for all energi. Ta en ting av gangen og nyt mestringsfølelsen når det går bra 🙂 Og ta deg en eller to dager med tid til bare deg selv, gå tur, se serier du liker, drikk te, spis noe godt, ta vare på deg selv, før du begynner å gjøre ting som du egentlig ikke orker eller være med folk før du egentlig orker det. Ha noen self-treatment dager! Håper det order seg <3

    5. Jeg har ofte den følelsen selv, Cristine.. det er ikke noe godt 🙁
      Men når det gjelder lappen så går nok det fint! Og hvis du ikke klarer det første gangen så klarer du det andre gangen eller tredje, det har ingen ting å si 🙂 <3
      Jeg er glad i deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg