6 KJOLER FRA NELLY, TIL UNDER 250!

Jeg har så lyst på en fin nyttårskjole, men jeg har ikke tid til å finne en. Når jeg var i byen igår, så prøvde jeg en kjole og den var perfekt! Pris og alt var flott, men puppene mine var tydeligvis for store så den passa ikke, den følelsen.. Da ble jeg litt lei meg. 
Uansett så har jeg kikket litt rundt på nelly og de har så mange fine og billige kjoler, så hvorfor ikke vise dere dem.  

Når man er på fest, så skal man bli LAGT MERKE TIL. Gå for en kjole med masse glitter og paljetter eller en kjole med en farge som folk bare MÅ, legge merke til. Alle vil vel bli lagt merke til, eller hva? 

Kjole 1: 149,- Her  Kjole 2: 199,- Her


 Kjole 3:  225,- Her  Kjole 4: 249,- Her


Kjole 5: 199,- Her  Kjole 6: 249,- Her

Har du funnet deg en nyttårskjole? 

Cristine 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg