JEG ER SUPERKOKK

Hei. Dagen i dag var sove til fire -> se på episoder -> lage mat.. Etter jeg kom hjem fra Spania har jeg vært superflink og trent hver dag, men i dag var det godt med en dag uten trening. Uansett. Jeg lagde god middag til mamma og Caroline i dag. Stekte grønnsaker med koteletter. 


Dette brukte jeg + koteletter


Klar til å settes i ovnen, blandet inn olje, salt og pepper. nam ser veldig godt ut 🙂


Superkjedelig og vente, tok vel 30min og lagde dette tilsammen ikke værst. SMINKEFRI LØRDAG!!!

Smakte himmelsk, kjøttet var perfekt stekt og grønsakene var saftige og gode. 

Hvordan var din lørdag ? 

Cristine  ★ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg