SMILELAB = HVITERE TENNER

Hei, kjære fine lesere og haters!

Jeg har nå litt hvitere tenner syntes jeg selv, men mamma mener det også. (wihii) Har tenkt lenge på og skulle teste ut smilelab siden veldig mange bloggere skryter av den, og nå er det min tur til å skryte
Smilelab koster 500kroner, men er på tilbud på vita for 375 kroner NÅ.  Tok meg da den friheten til å snike meg innom vita på storsenteret og kjøpe en pakke. Pakken inneholder 14 «poser» og en «pose» inneholder to strips, en til tennene nede og en til tennene oppe. Det eneste du trenger å gjøre er å legge stripsen på tennene og dytte resten av stripsen bak tennene. Så sitter du med stripsene i 30-60 minutter, jeg satt med det i 45 minutter.


Dere ser kanskje ikke resultatene så bra her, men jeg og de rundt meg ser forskjell. 

Pluss:  Jeg fikk litt hvitere tenner og det var veldig lett og bruke.
Negativt: Det var klissete og hos meg samlet det seg opp mye kliss i munnen som jeg måtte spytte ut, var litt ekkelt.
Alt i alt: Superfornøyd, og føler ikke på noen måte at jeg har kastet bort penger.

 

Har du prøvd Smilelab, hva er dine meninger?

Cristine

7 kommentarer

Siste innlegg