KOMMET MEG HJEM

heihei, kom hjem fra Spania for 2 dager siden. Deilig å komme hjem, merker det er en del ting jeg har savnet. Norsk natur, drikke vann fra springen, rommet mitt, løpe i skogen, regn, norsk mat, harddisken, kunne sminke meg hver dag, klærne mine, venner, høytalerene, osv. 

Endelig hjemme, og jeg kom hjem med en del ting!! mihiii


Når klokka blir seks så kommer Heidi, Ragni og Karine til meg ♥ Innen den tid skal jeg lage pizza til jentene (eller vente så de kan hjelpe meg, mohaha) Kos dere videre i kveld, det skal jeg. 

Savner du noe når du er borte ? 

Cristine  ★   

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg