SOMMEREN ER IKKE DEN SAMME UTEN

Det svir og gjør litt vondt, la meg se husker ikke helt hva det heter!  Jo, solbrent!! Ser ut som en kokt reke, også bare på ryggen og bak ved lårene.. Så jeg har nettopp vært i dusjen og smørte meg inn med noe så fint som ettersolingskrem. Mamma sende meg tilogmed opp fra bassenget, fml. Er jo ikke noe nytt, kan ikke huske en sommer jeg ikke har blitt solbrent. 

Anyway.. 

Jeg har tatt litt bilder i dag, av hvor fint det er ved bassenget og et bilde der dere ser hvor rød jeg er ( plizz, syns synd på meg)… Som dere sikkert har sett blogger jeg ikke hver dag, rett og slett fordi jeg ikke har tid når jeg er på ferie også er det jo ikke såå mye å si, er jo bare å bader, shopper og soler meg.










( ja, jeg har så hvit rooompe… ) æsj, så styggt..

Pleier dere å bli solbrente ? 

Cristine  ★    

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg