UKENS INNKJØP

Hei. 
Da har jeg vært en uke i Spania, og jeg skal være her i to uker til. Det er deilig, men jeg syntes det er litt for varmt. Jeg har jo såklart handlet noe småting her og der, og dette er hva jeg har kjøpt den første uken. Denne uka har jeg brukt akuratt 100 euro som tilsvarer ca 780 norkse kroner. 

Et skopar, en fin boks, 6 nye ringer, kjede og øredobber, to nye neglelakker, lippgloss, to eyelinere, en dipliner, fake øyevipper, fliseklemmere (kan ikke få nok av dem), små strikk, tube-bh, to parfmer (fake, det ser du på navnet, men de lukter helt likt som de ordentlige, sykt! ) Elska skoa, og de var HØØYE. 

Cristine ★  

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg