FØR FROKOST OGSÅNT

I dag sovnet jeg og Sara klokka seks også våkna jeg klokka ellve. Jeg kledde på meg treningsklær og gikk ut for å sykkle en tur, gikk i dusjen og nå har jeg nettopp spist frokost. Veldig glad for at jeg ikke våkna klokka to eller tre for da hadde jo hele dagen vært ødelagt. Planene videre er å sminke meg, også kommer Ingrid for å overnatte, skal også på teorikurs seinere i dag så Ingrid må bare være hjemme aleine i huset mitt, hihi. 

Sooo, hva er dine planer for dagen ?

Cristine ★    

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg