UKA FØR 17 MAI – BILDER

Hei. Siden jeg ikke skrev til deg forrige uke, skal du få bilder nå. Vi trakk skriftlig eksamen tirsdag den 15, jeg var så heldig og kom IKKE opp!!! :))) Jeg brukte da tiden på venner og venner! 

Min snille og gode venn Mats var så snill og kjøpte jordbær til oss, nam. 🙂 


jeg og sara tok med oss en deilig frappuccino fra Isbaren på senteret. 

17mai. 

Neiognei. Regnvær denne 17mai også. 

Passer på og oppdatere INSTAGRAM, hihi følg med da, jeg heter CRISTINESS. 

Beste sjokoladekaka jeg har smakt.

Følte meg rik et sekund der.

#Instagramfrokost 

#Instagrambobler 

Pøvde meg på sånn fransk manikyr, men jeg tok det av igjen. Følte meg bedre med rød neglelakk jeg. 

#Instagramringer

#Instagramrot

2 av mine bestevenner <3   Heidi og Karine 


Dro på butikken for å kjøpe sjokolade, jordbær, brus, potetgull osv. men vi tok med oss en is også. 

SLIK KOSER VI OSS!!!! <33

Hadde du en fin 17 mai ? 

     FØLG MEG PÅ INSTAGRAM ( CRISTINESS )      

Cristine 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg