MIN DAG + OUTFIT

Hei. I dag starta vi seinere på skolen og hadde gym med en gang. Sååå.


Etter gymmen, bestemte jeg meg for å ville ta sol. (har gjort det 2 ganger før, for 2 år siden ) Dro med meg sandra og hun satt å leste mens jeg lå der.  

Ble igjen en liten tur i byen og møtte veninna mi Celine, også kom Sara litt seinere <3 Kom hjem, tok på med en annen jakke og sko og gikk tur i skogen. Så satte jeg meg under ett tre og leste, det var fredelig og deilig helt til det starta og regne. Så jeg gikk hjem og tok en varm dusj. 

OUTFIT 

Genser fra Spania.

Olabukse fra Cubus.

Hvordan var din dag ?

-Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg