DEILIG CUPCAKE OPPSKRIFT

Hei, jeg lagde jo noen kjempegode cupcakes her om dagen og tenkte jeg skulle dele oppskriften med dere. 

Du trenger. 

3 egg

3 1/2 dl sukker 

225 g margarin

2 dl melk

5 dl hvetemel

3 ts bakepulver

3 ts vaniljesukker 

Du gjør. 

Egg og sukker vispes sammen til eggedosis.  Smelt smøret og bland det med melken. Det tørre blandes og tas i eggesosisen vekselvis sammen med melkeblandingen.  Stekes på 180grader i ca 20 min.

Jeg brukte da blå konditorfarge (kjøpt på traktøren 59kr ) og blandet i deigen så de ble blå.. litt grønne. Toppingen har jeg kjøpt på kiwi sånn pose også blander du bare innn vann, smak og konditorfarge. se så fine, og ikke glem kakepynten da! 🙂

( Jeg dobbla oppskriften og det ble rundt 25 cupcakes, men jeg brukte STORE muffinsformer. )

Kunne du tenke deg å lage dette ? 

-Cristine

5 kommentarer

Siste innlegg