MATTE I SPANSKTIMEN MED DRTTKJÆRINGENE MINE

Da sitter jeg med Heidi og Karine, og vi har matte i spansktimen. Eller. Det jeg prøver å si er at vi får lov til å øve på matte siden vi har tentamen i morra. hehehehe 🙂 

Sjekk de fine jentene mine!

Jeg og Sandra i matte timen tideligere på dagen, Yeh dobbelt opp med matte i dag.

Så plutselig ville ikke sandra være med på bildene lenger, og da satt jeg der og.. wait for it….

Trudde jeg var superkul og så på ” Keeping up with the Kardashians”. Btw orker ikke å snu bildet. 

Så har jeg noen tapere av venner, som tur de er kule og tar tipex på meg. Ikke nok med det, de gjorde slik at jeg fikk det på buksa. Drittkjæringer..

Tenke jeg var smart og skulle vaske det vekk, men det ble bare værre. 

Er ikke ferdig på skolen får 14:30. buhu fml… Og etter skolen må jeg jobbe med et gruppe prosjekt. Vi snakkes 🙂

-Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg