God ferie, hei spania

I morra klokka 20:00 tar jeg flyet aleine fra Norge til Spania. Så møter jeg mamma og Caroline når jeg er framme.:)
Skal bli deilig med litt over 2uker fri fra alt og ingenting. Kjipeste med hele turen er at jeg har bursdag der, uten mine venner. Buhuu, livet er kjipt noen ganger 😛

Nå et det pakking og høy musikk som gjelder. Fikk forresten bikinien min som jeg bestilte på “Gina tricot” her om dagen og den er såå fin 🙂

KOS DEG I FERIEN <3
Har du noen planer eller skal ut å reise?
-Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg