Hvor ble denne dagen av ?

Herregud vånka for litt siden og har sovet siden litt over fem. Er det mulig, så nå må jeg forte meg i dusjen og fack har lekser kommer aldri til å bli ferdig hvis jeg holder på å sove hele tia….. 

Litt digg å vite at i morra kan jeg sove oveR en time lenger, starter ikke før 09:45 og mamma er så snill og kunne kjøre meg til byen da. 

Trur jeg kommer til å legge ut en ny quote i dag. Jeg liker å sove, elsker å kunne lukke øya hvis jeg er trøtt og bare sove..

Pleier du å sove bort hele dagen? 

-Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg