Tilbake igjen! . . .

. . . Fordi nå er jeg glad.

Hei, jeg har vært borte rett og slett fordi jeg har vært lei og deppa. Grunnen er så enkel som misstrivsel i klassen jeg gikk i. Jeg søkte om bytting av klasse for 3 – 4 uker siden, men det har først fikset seg nå. Jeg håper og tror at jeg nå vil få det bedre. Dagen i dag startet med at jeg mista bussen noen jeg aldri gjør, men ble kjørt og kom meg på skolen. Den deilige følsen var når jeg gikk forbi mitt gammle klasserom og inn til det nye, der så jeg mange herlige og nye fjes rundt meg. 


Et bilde Celine tok av meg når vi satt på cafe her om dagen!   

Har du misstrives i en klasse før?

-Cristine

 

5 kommentarer
    1. Hey. Blir litt trist når jeg leser det her. Det er bra du ihvertfall trives i den klassen du går i nå. Jeg søkte inn på samme klasse som deg for kanskje 3 måneder siden. Fikk svar bare for 3 uker siden at det ikke var noen som helt mulighet for at jeg fikk. Og at jeg heller kunne komme inn på 1STB. Derfor takket jeg nei, og bare la det bak meg. Men nå ser jeg at du kom inn i den klassen som jeg hadde søkt på, fordi jeg heller ikke trives i den klassen jeg går i nå. Det føles ut som jeg har blitt tråkket ned i en mørk gang, og aldri komme opp igjen..
      -ES

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg