Jeg hadde svømming..

Hei, takk for mange støttende og snille kommentarer på innlegget « vil ikke ha svømming med klassen..»  

I dag hadde jeg svømming. Kjente en klump inni magen når jeg satte meg på bussen og den forsvant ikke. Nei, den ble faktisk bare større og større. Da var jeg ute av bussen og på vei bort til svømmehallen, ville egentlig gå så sakte som mulig..  men bussen var litt sein og jeg måtte jo skifte, ville ikke komme sist inn i svømmehallen heller. I det jeg åpner døra til svømmehallen blir klumpen litt mindre, men fy så varmt det var i garderoben, uansett. Jeg har fått skifta, dusja og går ut.

Med en gang jeg kommer, ser gymlæreren min på meg og smiler (hun viste ikke at jeg hadde bestemt meg for å bli med) så tror nok hun ble glad for det! Og nei det var ikke så ille som jeg trodde, for folkens, vi var jo for det meste under vann.

Alle sammen jeg lever, det gikk helt fint. Er glad jeg gjorde det, beviste jo da for meg selv at jeg kunne vinne over noe jeg ikke hadde lyst til! 


Har du vinni over noe du ikke hadde lyst til ?

-Cristine

10 kommentarer
    1. Kjempebra gjort av deg 🙂 Du er utrolig tøff, jeg vet akkurat hvordan det føles å være usikker på seg selv og kroppen sin, tror nok alle jenter vet det 🙂

    2. Er så glad alt gikk bra og at du føler det var bra du gjorde det. Gratulerer med å overvinne frykten, du burde være stolt! 🙂 Nei, tror ikke jeg har gjort det. Misunner deg 🙂

    3. Utrolig godt jort!! Er så alt for mange som sliter med samme problem, men du klarer å vinne over deg selv, som mange andre ikke gjør!! Er stolt over deg!! Husk alle er forskjellige, og INGEN er perfekte!! Jeg liker deg akkuratt sånn som du er!! <3
      -vi blogges<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg