Bilder 23, 24 & 25 Desember

Bilder! 

Lille juleaften


Spiller noe på xbox 360


Spiller Bowling 

Et timeglass som Emma fikk i gave, jeg vil ha! 

Dette fikk jeg i dag! 🙂 

Juleaften


Bestemor sa jeg kunne ha på onepiece, mamma derimot nektet dette.

Så jeg og Caroline lurte dem..

For se den søte kjolen som var under.


Bestefar og jeg har kamerakrig!

Dette fikk jeg, takk gud for nye høytalere!! Verdens bestebok + parfymen fikk jeg av verdens beste venner Camilla, Sara og Sandra

1.Juledag (Glemte egentlig bort å ta bilder.)

Kos dere videre, skal inn å spise kveldsmat hos Bestemor og Bestefar!

Hvordan var din juleaften, fikk du noe du virkelig ønska deg ?

-Cristine

3 kommentarer
    1. utrolig fine bilder!! fikk macbook pro, too faced eyeshadow pallette, penger, osv!:-D
      blir utrolig gla for en kommentar tilbake! ha fortsatt en fin jul :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg