Zalo (antibakteriell)

Hei, jeg er tilbake etter ferie. Jeg kom hjem seint på lørdag vel og merke, men jeg har jo ikke fått tid til å blogge. Så til dere som lurte, nei jeg har ikke slutta 🙂 Jeg må få lagt alle bildene fra syden (Spania) inn på pcen også skal jeg dele noen med dere. 

Et bilde når jeg er i lufta, noen som aldri har flyd før ? 🙂 

Nå er jeg hjemme hos Sandra, og hun slutter på skolen om en time. Jeg skal være litt snill og ta oppvaska hennes i mens jeg kjeder meg og venter på hun og Sara. PS. jeg liker den zaloen der fordi den hemmer bakterievekst (står på flaska) !

-Cristine

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg