Da ble det konsert

Jeg har glem å fortelle… Jeg og 3 andre ( Kristin, Jørgen og Christoffer ) bestillte biletter til skrillex klokka 09:01 den 12 oktober. Det er helt sykt hvor mange kjentfolk som skal på konserten, halve kongsberg sikkert. Det som overrasker meg var at jeg fikk lov av mamma. Hun har delevis tilbudt seg å kjøre fram og tilbake, da sparer jeg jo penger jeg ellers måtte jeg ha betalt for tog. Vi blogges for nå skal jeg ta en liten joggetur, det blir deilig, en stund siden nå p.g.a at jeg har vært syk.

 
Et bilde Sara tok, når vi var på Høyt&lavt med skolen. 

Skal du på konserten ?

-Cristine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg