Busy Days

Nå sitter jeg her med min skjønne Camilla, og vi synger. For å si det sånn vi legger ikke ut noe video om det! Siden jeg ikke har blogga på 2 dager, så jeg har prøvd å ta noen bilder. Også tenkte vi at vi skulle komme oss på mølla(ohana) litt senere idag. Men mest av alt gleder jeg meg til å tilbringe tid med Camilla, noe jeg gjør veldig sjeldent i forhold til før da vi så hverandre minst 3 ganger i uka. Men… livet på videregående er hardt for begge to og det er sjeldent at vi har tid til annet en skole. 

Så nå sitter jeg her, med Camilla. Det er kalt og vi er sultene og hade søtinger

– Cristine & Camilla 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg