Dagens tips

Hei, jeg tenker at fremover nå skal jeg starte med sånn dagens tips. Skal ikke ha det vær dag, men noen ganger. 

Dagens tips er: Ringer, jeg mener det piffer opp et hver antrekk. Er ganske glad i ringer, men har ikke sånn kjempe mange, rettere sagt jeg vil ha flere. Kjøpte en sånn smykkehånd på glitter for ikke så lenge siden, 150 kroner den var så vært pengene! 

De jeg bruker mest, blå ring Lindex, Svart ring H&M, rød ring BikBok

Denne yndlingen kjøpte jeg på Glitter, men noe skjedde så den ringen som jeg tar fingeren på datt av. 

Hva syntes du om ringer ?

 

-Cristine

3 kommentarer
    1. Har en diamantring på venstre ringfinger, og forlovelsesringen på høyre.. Kan ikke ta de av, og sjelden jeg pøser på med enda fler :/ Men men. De ringene gjør kanskje ikke mye for antrekkene, men de definerer meg og betyr veldig mye for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg