Whitney Port

Hei, som dere sikkert alle veit så var Whitney Port gjestedesigner hos BikBok. Kolleksjonen hennes slapp ut den 6 oktober klokka 18:00. Jeg var da på BikBok i kongsberg og ble utrolig skuffa, det eneste som kom ut var en kjole og et sko par. På bikbok sin nettside var det mye mere, som sagt utrolig skuffa!

Jeg kjøpte da skoa, de kosta 499 og var drit kule. Jeg var utrolig nok den enste i butikken klokka 18:00 og da var jeg jo heldig, for det var bare en sko med 39 i størrelse, da tok jeg den og var den første i kongsberg til å kjøpe noe fra hennes kolleksjon.


Gleder meg til jeg får brukt dem, men jeg skulle ønske det var mere klær fra kolleksjonen hennes, så jeg kunne friska opp skapet mitt. 

-Hva syntes du om skoa? 

-Har du kjøpt noe fra kolleksjonen hennes?

-Cristine 

8 kommentarer

Siste innlegg