Tur til et sted

Hei dere i dag eller nå snart skal jeg på tur med rundt 20 andre folk. Vi drar klokka 3 og jeg stod opp 12 i dag hadde ikke pakka, ikke dusja, men nå er jeg ferdig! Er litt usikker på hvordan jeg skriver det stedet vi skal på, så lar være å skrive det. Uansett jeg har pakket og alt er klart, kameraet ligger også øverst i sekken.  Kommer hjem i morra en gang.


Stygge bilder, som ikke hadde noe mening i seg! Håper jeg ikke blir syk igjen. 

TIL MAMMA: Jeg har pakket med meg superundertøyet!

Ønsk meg en god tur!

-Cristine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg