Spørsmålsrunde

Hei, minner om spørsmålsrunden. Jeg har fått en del spørsmål, men du kan fortsatt spørre om ting. På lørdag tenkte jeg at jeg skulle få filma og lagt ut filmen.  I dag har jeg hatt en hektisk, men fin dag det resulterer i null tid til å blogge.

Veit dere hva ?  I dag var det 25 grader i kongsberg, sjokk! Jeg måtte ta av meg skjerfet og jakka etterhvert hold på å koke. Husker dere jeg sa jeg ville bli værmann så jeg kunne besteme været, tror det funka! 

Var det varmt hos deg i dag ?

Natta -Cristine 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg