Spørsmålsrunde ?

Hei, i dag har jeg vært hjemme, sovna med feber og vond hals i går, men jeg tenkte å ha en spørsmålsrunde. Hvis noen er interessert i det ?  Så still meg masse spørsmål, og jeg kommer til å svare på video mest sannsynelig. Jeg svarer på alt, men hvis det blir for personlig så svarer jeg ikke! Dere kan spørre om ting i dette innlegget og i innlegga fremover. Litt usikker på når jeg skal legge ut video, kommer litt an på hvor mange spørsmål jeg får også. 


STILL MEG SPØRSMÅL! 

-Cristine

14 kommentarer
    1. Hva liker du best ved deg selv?
      På hvilken måte har du forandret deg mest de siste årene? hvorfor?
      Hvordan er familien din? har du er godt forhold til dem?
      :))

    2. – 3 ting du liker med deg selv, og 3 ting du ikke liker med deg selv?
      – Hvis du hadde vunnet 30 000 000 kroner, hva ville du brukt de på?
      – Hva drikker du mest av; vann eller brus?
      Søt blogg foresten :))

    3. -liker du deg bedre på skolen nå?
      -er du fornøyd med klassen din (virker folk greie og sånt, selv om dere kanskje ikke er så godt kjent?)?
      -hva er din største hobby/interesse?
      -hvem er din aller beste venn?
      -hvilke blogger leser du?
      de to første spørsmålene var mest for å sjekke om noe har bedret seg etter innlegget der du skrev om skolen 🙂 fin blogg 😀

    4. Hvorfor begynte du og blogge?
      Hva slags blogger leser du fast?
      Hva slags musikk liker du?
      Hvem er din ynlingsartist?
      Liker du hest?
      Hva gjør du på fritiden?

    5. – Har du noen dyr?
      – Ønsker du deg noen dyr? Hva?
      – Hva er favorittmaten?
      – Favoritt faget på skolen?
      – Følger du på med noen serier? Hvilke?
      – Hvor lenge har du blogga?
      – Er du mest på dataen eller ute?
      🙂 <3

    6. -Hva synes du om bloggen min (photoingvild)?
      -Hva er det du SKAL gjøre før du dør?
      -Hva er fvoritt butikken din?
      -Favoritt sanger/sangerinne og sang?
      -Favoritt skuespiller/skuespillerinne og film?
      -Hvis du kunne velge, ville du meldt deg på Big Borther, Paradise Hotel eller Farmen?
      – Har du dyr? (hva slags?)
      -Hvordan ser rommet ditt ut? (bilde (A)?)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg