Fin Lørdag – Bilder

Hei, i går var jeg så opptatt og hadde ikke noe mulighet til å blogge.  Dagen min i går så slik ut 

–  Kom hjem 11:35

–  Jogga fra 11:35 – 12:00 

–  Dusje, sminke, fikse meg ferdig 13:00

–  Byen 13:00 til 14:45 snakka med forskjellige jurister 

–  I besøk fra 14:00 til 16:00 

–  Bursdag 16:00 til 19:00

–  På mølla fra 19:00 til 23:00 

Bilder fra en fin dag. 


Herligheten som har bursdag, blitt litt eldre nå men!

Det var jo mange bilder, men viste ikke helt hva jeg kunne legge ut av de andre så.. Etter bursdagen så tok jeg og Sara turen mot lågen og tok bilder. 

Jeg håper dere hadde en like fin Lørdag som jeg, nå skal jeg være flink jente og rydde og sette opp en hylle som mamma sa. Seinere i dag skal jeg se en film! 

Hva gjorde du i går? 

Hvilken film burde jeg se?

-Cristine

4 kommentarer
    1. Hei, igår var eg i Bursdag til besteveninna mi 🙂 det var kjempe kos 🙂 Vi tok og mangen bilder, men dem skal eg legge ut på bloggen min senere i dag 🙂
      Hadde våre fint om du tok turen innom min blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg