BIKBOK – Nyheter

Hei, ja jeg får jo tid til et lite blogginnlegg nå så. 

For dere som ikke viste det så skal bikbok starte med sko, når jeg hørte det jeg var bare helt “jess” så tok jeg med meg et sånt BIKBOK blad og der er det bilde av skoa, jeg er helt forelska i 2 stykker MÅ HA, MÅ HA, så jeg må spare penger. 

Som du ser er jeg veldig glad!

Ikke nok med at BIKBOK har sko rundt hjørnet men Whitney Port skal også slippe en kolleksjon i butikken 
Jeg tror dette sikkert dette bare er noe av klærne, men seriøst jeg gleder meg. Må bare tjene masse penger først.

 
 Whitney Port Bilde _ google 

Liker du BIKBOK ?

Gleder du deg til sko og en noen nye klær? 

-Cristine

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg