Kongsberg på sitt vakreste – Del 1

Hei, nå sitter jeg på skolen er helt aleine i klasserommet. Jippi du skjønner jeg trodde det var neste gang læreren ikke kom, men det var vist denne. Jeg kunne til og med sovet en time lenger enn vanelig hadde jeg hørt godt nok etter. Så da legger jeg inn et innlegg, med masse bilder. Håper alle har sovet godt og er utvilt til denne dagen. Slutter halv to på skolen i dag og så skal jeg bort. Så får se om jeg får tid til et lite innlegg til i dag!


Fly away. 

Det jeg helst ville vise dere er hvor bra mobiltelefonen min er til å ta bilder! HTC desire Z. 

Ha en god dag! 

-Cristine 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg