Hvordan du får fine øyenbryn

Hei, jeg skal nå gi dere noen små triks til hvordan DU kan få fine øyenbryn. Jeg liker best å bruke pinsett, men hører om andre som bruker øyenbrynskniv, da må du passe på så du ikke skjærer av mye hår. Sånne små, tynne, sikkelig påtegna bryna er ikke det fineste jeg ser. Hvis du syntes det er veldig vondt med napping så ta en isbit og det skal da gjøre mindre vondt.

Bruk en blyant for eksempel og legg den slik jeg har tegnet pilen. Alt håret på venstre side tar du og napper bort. Her starter ditt øyenbryn.

Så legger du blynaten fra nesetippen og se rett fram og legg blyanten på siden av pupilen, sett et merke, dette er da ditt høyeste punkt på øyenbrynnet ditt.  Her skal du også nappe slik at du får en fin bue eller knekk.  

Legg blyanten fra nesetippen, og mot enden av øyet slik jeg har tegnet linjen her. Det håret som da er fra streken og ut mot høyre skal vekk og du får slutten på øyenbrynet ditt. 

Her er tre lette trinn for å forme øyenbrynet ditt, så kan du “trimme” hårstråa. Mange av oss har veldig lange øyenbrynshår så ta derfor en saks og kam og klipp lengden. Når hårene blir kortere legger de seg finere og du får finere øyenbryn. 

Så er dette metoden jeg har lært, og andre har kanskje noe annent! Jeg håper dere skjønte hva jeg mente, hvis ikke les igjen og se på tegningen. Er det helt krise og du ikke skjønner ta kontakt og jeg vil fotelle deg det! [email protected]


Lucy Hale og Angelina Jolie er noen av de jeg syntes har fine øyenbryn.

Bildene over  _ Google

Jeg håper dette var til hjelp for noen! 

 

Var det til hjelp for deg?

-Cristine

9 kommentarer

Siste innlegg