Vil tilbake

Hei, i et tideligere innlegg lurte jeg på om noen hadde noe smarte ideer om hva jeg kunne blogge om. Noen skrev at jeg kunne blogge om hvordan jeg har det på skolen så da gjør jeg det.

Jeg begynnte jo nå første året på vidregående på studiespesialisering, for å være ærlig så liker jeg meg ikke spesielt godt. Jeg har aldri sliti med å bli kjent med folk, men nå er jeg loner og kjenner ikke spesielt mange. Det er 2 jenter i klassen jeg har snakka med og er med litt. men jeg vil jo på en måte bli kjent med alle, så plutselig var det enda vanskeligere å være lille meg.

Jeg savner den gamle klassen min helt sykt, det gikk ikke en dag uten at det skjedde noe morsomt og ja alle spilte en rolle og bare at jeg var på skolen gjorde dagen min bedre. 

Nå er det helt omvendt jeg gleder meg ikke til skolen, vil bare dra og møte folk som jeg er glad i og som får meg i et bedre humør. Jeg vil tilbake, tilbake til det gammle. Når jeg ser noen fra gammle klassen min har jeg vel egentlig mest lyst til å bare slenge meg rundt halsen dems og fortelle hvor mye jeg savner klassen og at vi var sammen! 

Sånn er jeg nå fortiden, sliten hele tiden, trøtt hele tiden. Våkna for ikke så lenge siden faktisk og hadde sovet i  to timer. 

Hvordan har du det på skolen ?

Vil du noen gang tilbake ?

Cristine

5 kommentarer
    1. Jeg har det helt suvernt jeg egentlig 🙂
      Jeg vil tilbake i tid ja.. Vil endre på ting 🙁 <3
      Dumt at du skal ha det sånn da.. Men du har meg da 😀

    2. :CCCC Altså, jeg liker meg veldig godt i klassen og på skolen, men det kan være ganske vanskelig til tider å ikke kunne se alle de jeg er glad i hver dag. At jeg ikke har muligheten til det liksom. Jeg skulle ønske jeg kunne dra tilbake å oppleve gode minner igjen, og kanskje ha en siste klassetime med 10B.
      Håper det går bedre med deg etterhvert <3

    3. Awww. D:
      Joda. Det kommer seg! 😀
      Jeg er sikker på at vi kommer til å bli godt kjent alle sammen! ^^
      Bare tenk på da vi begynte i 8…
      Kjente lite folk, Men etter 3 år blei de en sammensveisa gjeng! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg