Gratulerer verdens beste

Hei, i dag har verdens beste bursdag! nemelig Sara ♥ 

Er det nå jeg skal holde en tale?  ja nå kommer den! 

Jeg møtte Sara første gang da jeg skulle starte i 1 klasse, vi var bare 5 jenter i klassen og ble senere 4. Så det vil si at nesten alle jentene var med hverandre nesten hele tiden, og vi krangla. Det var masse små kragling og vi var sure på hverandre og ja huff..

Jeg ler aldri så mye som det jeg gjør når jeg er med Sara, og vi har våres spesielle humor. Sara er en flott person som jeg unner alle å bli kjent med, hun er kreativ, morsom, vakker, og veldig flink til å ta bilder av alt! Alltid når jeg er med Sara så lærer jeg meg noe nytt, for hun kan så mye om masse, så spørr jeg, “hvor lærte du det”, Sara: “det leste jeg på en internettside, eller det leste jeg i det bladet”. noe sånt, så ler vi 🙂 uansett jeg koser meg til tusen når vi er sammen, og vi har noen fine minner sammen. GRATULERER SÅ UTROLIG MYE MED DAGEN VENNEN MIN 

Web cam bilder følger med overalt! Kos deg i dag selv om du ikke er med meg! 

 

Her om dagen skulle Sara sove hos meg og sovna på fanget mitt, awwi så søtt, da kjappa jeg meg og ta bilde ^^

Veldig glad i deg, du betyr masse for meg! 

-Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg