Henter energi

Hei dere, jeg har ikke blogget på en stund, rett og slett ikke tid. Tenker ofte på bloggen og nå har jeg slappet av, og fått noen nye ideer osv. Hvis dere har noen ideer til hva jeg kan blogge om, kommerter! 

Det jeg har bruk tiden min på i det siste er,

trening,


skrive en krimnovelle, 

ta masse web cam bilder, om hvor kjederlig det egentlig er på skolen. 

ellers har jeg slappet av, vært med venner, blitt kjent med nye folk osv 🙂 

 

Noe dere vil jeg skal blogge om ? 

-Cristine 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg