Ønskedrømmen

Hei, i går var jeg i byen fra klokka 12 på morran og kom hjem ca 10 på kvelden så derfor null blogging. Jeg kjøpte meg 4 ting i byen kan vise dere seinere, var i byen med mange forskjellige folk boys and girls.

Dagen startet med at vi sykklet opp til togstasjonen, men det hadde skjedd noe så toget ikke kom, vi bestemte oss derfor å sykkle til byen. Var i byen til klokka ble 18:00 da startet ønskedrømmen, for dere som ikke veit hva ønskedrømmen er trykk her. Det var ferdig rundt 20:00 da gikk vi ned på mølla og var der til vi måtte rekke bussen hjem. Jeg var hjemme klokka 22:00 da var jeg sliten og satt på skype med noen folk.

 
Bildet er tatt fra denne siden her, jeg filmet med mobilen jeg må bare sette filmene sammen og fikse litt.

Har du en drøm, hva?

Var du på kirketorget i går?

-Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg