Treningskalender

Hei, dere  i dag gjør jeg det samme som jeg gjør alle andre dager. Jeg tar buss fra meg 07:15 og er hjemme igjen nesten 4 – 5 hver dag, kunne vert hjemme før men pga busser må jeg vente. Så etter 5 har jeg tid til å blogge og jeg skal spise middag og lekser og ja, men som sagt til helgen skal jeg få laget en del innlegg som bare er å publisere! 🙂
På bilde under holder jeg en kalender jeg lagde for september, der skal jeg krysse av de gangene jeg trener, så har jeg litt oversikt, vi har jo gym på skolen en gang i uka, men jeg skal trene minst to ganger til.


Jeg kunne sikkert laget en kalender som var 1000 ganger bedre enn denne, men lagde den runt 10 i går kveld.      Det er jo ikke så farlig hvordan det ser ut, skal bare krysse av når jeg trener, så kanskje jeg viser den til dere i slutten av månden.

Noen andre som har trenings kalender ?

-Cristine

6 kommentarer

Siste innlegg