Day 17

Hadde nesten glemt day 17, en artist (jente) jeg liker. Jeg har rett og slett ingen favoritter. Jeg hører på alt, men nå i det siste har jeg hørt en del på Rihanna med denne sangne. Før så bare digga jeg pink og ja jeg liker henne fortsatt.

P!nk

I det siste innlegget jeg pupliserte så skrev jeg at jeg hadde begynnt på ungdomskolen, det har jeg ikke. Jeg begynnte på Videregående for litt siden på studiespesialisering. Så feil kan man altså skrive.

Liker eller liker ikke sangene  ? 

-Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg