Bilder fra i går

Hei, nå kommer bildene fra hva jeg gjorde i går, jeg rydda som jeg sa, la ikke vekk så masse, men fikk gått igjennom å sett hva jeg hadde. Den hvite kjolen dere ser med blomster på er konfirmasjonskjolen min, jeg hadde først bunad og seinere i selskapet bytta jeg til denne herligheten.
I går lagde søstra mi middag siden jeg lagde det på fredag, det ble taco nam. Senere koste vi oss med sånne sjokoladekuler som heter m.

Vi så også på en av mine yndlingsfilmer, The tourist med Angelina Jolie og Johnny Depp. Hvis dere ikke har sett den anbefaler jeg dere å se den! Dere kan se traileren her!  

Hadde du en fin lørdag?

Har du sett the tourist ?

 

-Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg