Day 15

Hei, i dag skal jeg fortelle 10 ting jeg ønsker meg.

1. Høytalere

2. Rettetang fra ghd

3. Bølgetang

4. Objekt til kamera, Canon EF 135mm f/2L USM

5. Objekt til kamera, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

6. Blits til kamera, Canon Speedlite 430EX II

7. Sko

8. Klær fra BikBok

9. Ønsker å vinne masse penger på flax lodd

10. Siste og mest verdifulle ønske at alle skal ha det bra, Angelina Jole er goodwill ambassador for The UN refugee agency.


Bilde_Google
Jeg bare digger Angelina Jolie, hun er fantastisk som person og helt utrolig flink i filmbransjen.

 

(Hvis du trykker på det jeg ønsker meg skal det komme opp i en ny fane)

 

-Ønsker du deg noe av det samme?

– Hva syntes du om Angelina Jolie?

 

Cristine 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg