For et vær

Hei søte små, i dag gjør nok dere det samme som meg.Sitter inne å ser ut på et utrolig dårlig vær, men hva gjør man på sånne dager, hmm det skal jeg si deg. På sånne dager kan du få tid til å gjøre ting du sier ” å dette må jeg få gjort noe med” eller “jeg gjør det når jeg får tid” ja dere skjønte ?  Så det jeg skal få gjort i dag er å rydde i klesskapet mitt. Legger med et bilde fra google om hvordan et lyn ser ut, men de fleste veit vel det. Noe annent jeg har lyst til i dag er å gå ut å ta bilder, men vi får se.

 

Hva gjør du på sånne kjedelige dager?

-Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg