Sliten og trøtt

Hei, ja overskriften sier vel det meste. På fredager slutter skolen 12 med mindre vi har prøver osv, det hadde vi ikke i dag, men jeg susa rundt i byen med Sandra. Jeg var vel hjemme rundt 18:45 tia og da lagde jeg middag ti Mamma og søstra mi. ++ Jeg fikk en treningstights av mamma fra h&m kosta 300,- Du kan se den her.

Men over til middagen jeg ville ha noe godt, sund og som ikke tok for lang tid.

Først tar du vann og smør, når det koker tar du oppi brokoli. Så tok jeg sånne kyllig filere og smørte de inn med masse krydder og saus.

Skjønner ikke hvorfor dette bildet ikke vil snu seg, jeg og pcen er ikke venner i dag.

nam, noe grønt og ekkelt. Ja, det jeg har gjort. Jeg tok brokoliene, fløte, hvitløk, salt og pepper og blandet det med en mikser. Så tar jeg og varmer det.

Ferdig, jeg la ost på også, men det ser ikke så veldig godt ut her, men det var kjempe godt.

( Jeg håpet å få tak i vennene min og spørre om de ville gjesteblogge på bloggen min, men jeg får ikke tak i noen. De slipper i allefall ikke unna)

Er du trøt og sliten?

-Cristine

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg