What a day

Hei, ja nå skal jeg fortelle hvordan dagen min har vert.

Den starta med at bestemor kom inn i huset og vekte meg og sa ” Cristine skal ikke du på skolen i dag klokka er fem over halv åtte” jeg hørte det sånn svakt og ropte fem over halv åtte dro meg opp av senga, fløy rundt i rommet slang på meg noen klær la sminka i sekker og satt meg i bilen. Ja, jeg rekker det skolen starter om rundt 16 minutter, vi kjører jeg tar opp sminka, bestemor kjører litt sakte så jeg skal få sminka meg, i det jeg tar mascaran tilbake for å fa mere på kosten. så PLUTSELIG  det gikk kjempefort men samtidig så sakte at jeg så alt. Et rådyr bare løper over veien og treffer bilen, det blir slengt til siden og ser ikke ut til å ha landet så godt. Vi kjører til siden og det første jeg gjør er å se bak meg, men det er borte. Jeg fikk litt “sjokk” hvis jeg kan si det og tårer i øya og veit egentlig ikke helt hva jeg tenker. Vi ringer bestefar og ber han ringe til sånne folk som tar seg av dette, men vi må jo bare kjøre videre, med tanke på at det har løpt vekk gjør vi det. Jeg klarte å sminke meg i bilen og vi kom 5 miutter før timen starte. Sier hade bestemor, takk for at du kunne kjøre meg jeg går putter henda i jakka, hva er det siom mangler. MOBILEN min. Uff what a day.


Jeg fikk ikke bildet større, aner ikke hvorfor. Men ja jeg bare tenker på det stakkars rådyer og jeg syntes sånne er så søte, og uff ja 🙁

 

-Har du hatt en dag der alt går galt ?
(Beklager hvis det er skrivefeil her nå)

-Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg