Day 10 – Min verste uvane

Hei, nå sitter jeg her å tenker.  Day 10 – min verste uvane, det eneste jeg kan komme på er at jeg liker å rydde. På en måte er jo det kjempe bra, men alltid når jeg har besøk og de roter litt skal jeg rydde, eller jeg skal hele tiden vaske klær, støvsuge osv. Jeg er vel egentlig den eneste i huset som liker å rydde og holde det ryddig. Ja, det er vel min day 10 – verste uvane. 
Min verste uvane, hva er din ? 

Vi fikk også noen bøker i dag, fikk bare 5 stykker, men får flere seinere. Derfor har jeg sittet å fiksa bokbind på bøkene. Jeg og mamma var en liten tur i byen og kjøpte skoleting. 

Skrivebøker trengs. 

Kjøpte litt forskjellige ting. 

Hva har du gjort i dag ?

 

-Cristine

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg