Å fly gjennom skyene

En ting jeg alltid har likt, er følelsen jeg får ved å fly. Følelsen der du er så langt fra alt og ingen kan redde deg her. Det er deg og tyngdekraften.

Det er egentlig ganske sykt å tenke på. Tenk at vi kan være flere titusen meter over bakken, i et tungt fartøy. I dette fartøyet AkA fly så får jeg mat, jeg kan går på do, jeg er i lufta med mange ukjente mennesker og vi har alle med oss personlige ting i en kasse(koffert).. Her har jeg muligheten til å senke skuldrene, puste dypt, det er ingen som får tak i meg her og jeg kan såklart dø. Kanskje jeg må se på det å fly som en riskiko mellom liv/død, for hvem veit hva som skjer.

Igår tok jeg et fly. Jeg har svevet mellom skyende og landet i Spania. Ja jeg landa heldigvis. Eller man kommer alltid ned, spørsmålet er bare hvordan man kommer ned.. Jeg havnet på plass 14C som er ved dørene på siden. Her fikk jeg beskjed om at hvis noe skjedde, så måtte jeg hjelpe til. «Okay, Thanks for the heads up». Heldigvis så satt jeg ved ved siden av et par, der det viste seg at hun dama var flyvertinne. Følte meg trygg på at hvis noe skjedde så ville hun takle det best av oss.

Jeg sov litt, spiste, leste og skrev litt. Jeg bestilte meg et tapasbrett, fruktskål og hvitvin. Jeg har ferie.!! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en uke fri sammenhengende. Ifjord sommer var det lengst jeg hadde fri bare 4dager. Men nå blir det 7dager med avslapping, sammen med familien. Joggeskoene og minibandsa er pakket i esken, samt en sommerkjole og noen lette hverdagsklær.

En stor påskeklem fra meg<3

-Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg