Jeg er sliten av å eksistere..

Dagene går, jeg blir kun mer lei meg og trist. Det er liksom ingen ting som gir mening lengre. Kroppen min bare gjør det som må gjøres og den følger hverdagen. Jeg føler ikke glede i noe jeg driver med. Å et ønske om å ikke lengre skulle eksistere, er der..

For bestemor eksisterer ikke lengre og jeg opplever en smerte så tung som jeg aldri trudde skulle gå ann. Det gjør vondt i hele kroppen og det værste er at jeg ikke kan si hvor jeg har vondt. Hjernen min må det vel kanskje være, for det er den som tenker. Hjertet bare pumper blodet, så Okey. Jeg har vondt i hjernen min, i tankene mine. Det blir kanskje feil å si tankene også, men jeg har det ikke noe bra.

Grunnen til at jeg skriver nå er fordi jeg vil se bestemor i drømmene mine. Bestemor sa i drømmen min første gang og forhåpentligvis ikke siste. «bare skriv noe». Disse tre ordene har surret i hode mitt noen mnd nå. Jeg har faktisk ikke orka å skrive noe verken her på bloggen eller på pcen. Jeg er sliten, helt nedkjørt av å konstant grine og være nedenfor. Jeg griner i bilen fra trening, til trening, fra jobb, til jobb. Jeg griner når jeg våkner, jeg griner når jeg dusjer og jeg griner når jeg må sove. Jeg orker snart ikke tanken på at jeg føler meg så fortapt uten bestemor her.

Så jeg må følge rådet bestemor ga meg i drømmen, for det var nok en grunn til det. Håpet om at jeg kan snakke med henne i drømmene mine når jeg sover, det er alt jeg har igjen. Det er fortsatt en uvisshet om meninga er å skrive her på bloggen?.. men jeg må prøve for jeg orker snart ikke mer. Det er mye mindre av meg på sosiale medier for jeg klarer ikke lengre late som at ting er greit.

klem fra meg, til deg bestemor.

11 kommentarer
    1. Det kommer en dag hvor du vil føle at dagene blir lysere og livet lettere❤️ Bestemor hadde nok ønsket å se deg smile igjen..🤗 Klem, Ann-Kristin.

    2. Huff, dette var skikkelig vondt og lese. Jeg gir mine dypeste kondolanser og håper at tiden vil hjelpe deg videre. <3 🙁 Jeg har selv mistet en onkel og savnet er enormt. Det er -og vil bestandig være vanskelig og miste noen man elsker. Det er så lett og si det, men prøv. Prøv og se framover, prøv og tenke hva bestemoren din ville ha ønsket. Jeg kjenner verken deg eller bestemoren din, men jeg vil tro at hun ville at go jenta hennes skulle være lykkelig og tørke tårene. <3 Stå på, med tiden vil smerten blekne.

    3. May: Takk for ord May-Celin <3 Kondoler for tapet av din onkel. Smerten er tung og bære, men jeg skal prøøøve å se fremover. Bestemor har vært som en mamma for meg, så det er vanskelig å innse at jeg ikke skal ha henne rundt meg lengre. Jeg skal finne tilbake til lykken igjen endag.

    4. Appreciating the hard work you put into your website and in depth information you present.
      It’s nice to come across a blog every once in a while that
      isn’t the same unwanted rehashed information. Wonderful read!
      I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg