KissKiss bombom

Hei alleihopa.

Idag har jeg gjennomført dag 2 på treningsplanen min og kroppen er så sår, men det er en digg følelse. Jeg elske å holde på med treningen og all energien jeg får ut av det. Resultater kommer såklart, men ting tar tid. Du har dessverre ikke synlige magemuskler over natta, Hehe..

Nå ligger jeg rett ut på sofaen, ser på serier og planlegger julegaver. Tiden suser så fort avgårde og jeg har ikke peiling på når jeg skal ha tid til å kjøpe gaver. Imorra drar jeg og venninna mi Ragni til Sverige, da skal jeg få handlet inn masse digg og kanskje noen julegaver også. Ønsker deg en fin morgendag, klem.

Snapchat: Cristines – Instagram: Cristines_95

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg