Mitt homemade kostyme ~ Fairy

Hei alle sammen. Nok en tung dag er over og enda flere tårer har falt. I en vanskelig tid så tenkte jeg å vise hva jeg faktisk har hold på med. Halloween kostyme mitt som jeg endelig fikk brukt på lørdagen.

Lørdagen var det Halloween vors hos meg. Jeg og Hilde holdt sammen og det var mange mennesker og høy stemmning under taket. Kommer til å slenge med bilder seinere, nå skal dere få se kostyme mitt. And Happy Halloween peps!

Åååå, jeg er så fornøyd. Jeg følte meg over the top og lyste virkelig opp. Jeg har laget kostymet mitt helt selv og har planlagt dette i flere måneder alt. Jeg kjøpte 3 forskjellige farger på tutu skjørta og sydde inn lys. Vingene var helt kjedelig rosa, her har jeg lagt på alt du ser av blomster og limte på lys (batteriboksene ligger bak på ryggen). Tryllestaven min er satt sammen av en lysstav, en pinne, blomster og tråd. På krona limte jeg bare på masse blomster. Limpistolen har virkelig vært min bestevenn gjennom alt sammen. Bildet under er slik tingene så ut når jeg fikk dem.

I tillegg til dette, så har jeg kjøpt et hvitt korsett, fikk den rosa genseren fra skapet til mamma og hadde noen gule høye sko som jeg hadde festet en stor blomst forran på. Jeg har også brukt penger på masse glitter, diamanter, rosa hårfarge og såklart ting til vorset.

Hva var du på Halloween??

Følg med gjerne videre på sosiale medier/ Instagram-Cristines_95 og Snapchat-cristines

-kisses CristineS

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg