Balance is the key

Hei fine sjeler.

Jeg titter en liten tur innom for å fortelle at jeg har det bra, men at bloggen må nedprioriteres nå. Det er så mye som skjer på alle froter i livet, og noen ting er mer viktig.

Jeg elsker å skulle skrive, men den siste tiden så har det ikke vært noe å ville skrive om eller å dele. Dagene mine består av jobb, trening og jeg har endelig overskudd til å tilbringe mer tid med de menneskene jeg er glad i. Hverdagen min er fylt med mye lykke og jeg møter så mange fantastiske mennesker på jobb hver dag. Jeg elsker å kunne ha en lang samtale om alt og ingenting med kundene mine. Jeg trives.

Jeg merker et stress når jeg ikke skriver til dere og det er veldig kjedelig. Derfor kommer jeg heller med en liten update om at jeg ikke kommer til å blogge så mye fremover nå. Jeg har ikke tid til alt dessverre. Vi blogges seinere alle fine, xx cristines

Følg med gjerne på Snapchat cristines eller på Instagram cristines_95 for mer updatessss! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg