Greystyle party – bildedryss


ååå, så fort tiden går. Nå nærmer det seg snart 2 uker siden jeg hadde innflyttningsfest. Her kommer det hvertfall et lite bildedryss, jeg var veldig opptatt og kanskje litt stressa for at ting skulle gå bra. Så opptatt at jeg ikke fikk tatt så mange bilder. Mange bilder eller ei, så koste jeg meg masse. Tema på festen var inspirert av fifty shades og alle skulle ha på maske. Maska gikk fort av da de var utrolig irriterende, hahha.. 

Nå venter fammen på at jeg skal sette meg ned ved bordt for å feire Bestefar som har bursdag idag. Etterpå skal jeg jobbe på nattåpent på Bikbok, kom innom for gode tilbud. Vi blogges, xx Cristine <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg